Baza Wiedzy → Praca z dokumentami → E-MAIL → Status wysyłki e-mailaStatus wysyłki e-maila
Skąd wiem, czy e-mail został naprawdę wysłany? Jak sprawdzić statusy wysyłki? Jak zweryfikować przyczyny problemu z wysyłką maila?
W module E-maile znajdziesz mail, który został wysłany albo nie mógł być wysłany. Otwórz go.Przejdź na zakładkę Wysłano. Zobaczysz szczegóły wysyłki, na przykład takie:

Tutaj widzimy, że mail został wysłany i nie było żadnych błędów. Status 250 to standardowy status określający, że wszystko jest OK.
Jeśli wystąpią błędy, w tym miejscu znajdziesz ich szczegółowy opis. Dzwoniąc do pomocy technicznej miej tę stronę otwartą.
W pozycji pokwitowanie znajdziesz indywidualny identyfikator (mailid), nadany przez serwer SMTP w momencie przyjęcia e-maila. To dowód, że e-mail został naprawdę przekazany do wysyłki.
➜Przekazanie do wysyłki nie oznacza, że mail zostanie dostarczony. Jest wiele powodów, dla których mail może nie dotrzeć. W momencie wysyłki nie jest sprawdzany adres odbiorcy. Jeśli adres odbiorcy będzie nieprawidłowy, otrzymasz e-maila z komunikatem o błędzie (tzw. zwrotka). Sprawdź na koncie pocztowym, czy nie przyszedł taki zwrot.
Te funkcje zawarte są w pakiecie Firma 365. Ten pakiet jest dostępny w standardzie w 19 programach (Firma, Druczek, Faktura VAT, Fakturzysta, Fakturowalnia ISP, Start, Lokator, Wspólnota, Rolnik, Serwis, Warsztat, Zlecenia, Opony, Gabinet, Hotel, Szkoła, Książka, Środki Trwałe, Umowy).
» zobacz więcej
Edycja maila
Edycja maila Jak zmienić treść przygotowanego maila? Jak dodać załączniki? Jak dodać innych odbiorców? Jak otrzymać potwierdzenie przeczytania?
» zobacz
Import e-maili z starego formatu
Import e-maili z starego formatu Jak zaimportować e-maile ze starszej wersji programu? Jak znaleźć maile wysyłane wcześniej?
» zobacz
Kody statusu SMTP
Kody statusu SMTP Jakie są kody statusu SMTP? Co oznaczają statusy wysłania maili? Jakie są błędy wysyłki poczty i jak mogę je rozwiązać?
» zobacz
Konto pocztowe gmail
Konto pocztowe gmail Czy można wysyłać maile z programu korzystając z konta Gmail?
» zobacz
Maile do wysłania
Maile do wysłania Skąd wiem, że są jakieś maile do wysłania?
» zobacz
Problemy z wysyłaniem poczty
Problemy z wysyłaniem poczty Jakie są możliwe błędy podczas wysyłki poczty? Co znaczą poszczególne komunikaty?
» zobacz
Przenoszenie ustawień wysyłania
Przenoszenie ustawień wysyłania Jak przenieść ustawienia wysyłania poczty ze starszej wersji programu? Jak skonfigurować konto pocztowe na nowo?
» zobacz
Ustawienia konta pocztowego
Ustawienia konta pocztowego Jak ustawić parametry konta pocztowego? Jak skonfigurować inny adres zwrotny dla wysyłanej poczty? Gdzie ustawiam adres serwera e-mail, IMAP, SMTP, wersję TLS 1.2?
» zobacz
Wersja składnika poczty elektronicznej
Wersja składnika poczty elektronicznej Co to znaczy, że składnik aplikacji obsługujący pocztę elektroniczną jest w wersji starszej, niż wymagana? Co zrobić, jeśli jzkMailer jest w nieprawidłowej wersji?
» zobacz
Wysyłanie poczty z bufora
Wysyłanie poczty z bufora Jak wysłać oczekujące maile? Jak wysłać pocztę z bufora?
» zobacz
Jesteśmy po to, aby pomóc
Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
✆885 041 365
✆885 042 365
✆885 043 365
w dni robocze od 8 do 18