Usuwanie cache Edge WebView2 Runtime


Jak usunąć cache wbudowanej przeglądarki? Gdzie zapisywane są dane sesji?

Pakiet JZK 365 wykorzystuje teraz komponent WebView2 Edge Rruntime. Jeśli nie został zainstalowany razem z pakietem instalacyjnym, możesz go zainstalować samodzielnie. » zobacz jak

Dla przyspieszenia obsługi usług on-line, komponent tworzy cache. Zapisywane są tam pobrane elementy oraz ewentualne dane logowania. Dzięki temu kolejne skorzystanie z danej usługi on-line powinno być szybsze. Ewentualne dane logowania mogą zostać zachowane.

Cache jest tworzone automatycznie i jest prywatne dla aplikacji Pakietu JZK 365. Zawartość cache jest samodzielnie zarządzana przez komponent WebView2 Edge Rruntime. Cache nie ma wpływu na strony internetowe otwierane za pomocą przeglądarki Edge.

Usuwanie folderu cache może odbywać się automatycznie, bezpośrednio po wykonaniu kopii zapasowej. Przejdź do ustawień kopii zapasowych:

Opcje - Ustawienia aplikacji - Bazy danych - Kopie zapasowe

Ustaw opcję automatycznego usuwania:


Możesz też po prostu nacisnąć opcję Usuń cache teraz.

Program zapyta o potwierdzenie:


Zobaczysz komunikat:


Sprawdź, czy folder na pewno został usunięty. Wybierz opcję Usuń cache teraz jeszcze raz. Zobaczysz komunikat:


Folder został usunięty do Kosza w Windows. Do czasu opróżnienia kosza, jest możliwość jego przywrócenia.

Usuwanie cache jest operacją nieodwracalną, ale jednorazową. Kolejne uruchomienie funkcjonalności korzystającej z komponentu WebView2 Edge Rruntime spowoduje odtworzenie cache.

2021-04-19

internet backup

· Pozostałe tematy
· Zamów Abonament Serwisowy
· Zaloguj się